niedziela, 30 stycznia 2011

zero jedynkowe

tym aparatom poświęcę najmniej tekstu, bo obecnie są chyba najbardziej popularne z pośród tych kamer tu przedstawionych. niemniej jednak są one niezwykle ważne (szczególnie dla mnie mój Nikon D80 który jest wyjątkowym prezentem od Rodziców i nie zamieniłbym go na żaden inny aparat). poza tym dzięki niemu ten blog w ogóle mógł powstać i mogłem zaprezentować kolekcję. wszystkie zdjęcia aparatów wykonane są właśnie nim (za wyjątkiem zdjęć na których jest on sam - te wykonałem Canonem 400D).
cyfrowe aparaty lustrzane - Nikon D80 i Canon 400D 

Nikon D80 + Nikkor 18-70 f=3,5-4,5G ED


moje zdjęcia wykonane tym szczególnym dla mnie aparatem

 dwie powyższe fotografie z wycieczki do Wiednia z FE


 trzy zdjęcia powyżej to fotografie ze spacerów po Beskidzie Śląskim i Żywieckim
 J. i jej pomoc w wykonaniu zdjęcia detalu anatomicznego

oraz dwie fotografie z wycieczki do Pragi

Canon 400D + Tamron 28-75 mm f=2,8 Aspherical XR Macro
aparat na co dzień wykorzystywany i używany przez J. służy jej dzielnie i nie ma powodów by na niego narzekać. do kompletu jest także stałoogniskowa 50-tka ze światłem f=1,8
Tamron jest przeznaczony do analogowych aparatów małoobrazkowych lecz pasuje i do tego korpusu lecz należ pamiętać, iż faktyczna ogniskowa (tzn. odpowiednio dla małego obrazka) wynosi tu od 42 do 112 mm ale bez zmiany światła czyli cały czas f=2,8
 Canon EF 50mm i f=1,8 II razem z tym korpusem tworzy bardzo fajny obiektyw portretowy o ekwiwalencie ogniskowej dla małego obrazka około 75mm i f=1,8

przykładowe fotografie portretowe wykonane przez J. za pomocą tego zestawu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz