wtorek, 25 stycznia 2011

to zobaczymy co z tego wyjdzie...


chciałbym aby to miejsce służyło nie tylko mnie jako zbieraczowi i "testerowi", ale i innym pasjonatom których znam lepiej, gorzej lub wcale. kolekcjonuję różnego rodzaju sprzęt fototechniczny (głównie analogowe aparaty fotograficzne) ale nie tylko. interesują mnie także rzutniki do diapozytywów, projektory filmowe, powiększalniki fotograficzne jak również ciekawią mnie same procesy tworzenia obrazu na różnych materiałach, ich wywoływanie i obróbka. lubię sprawdzać i testować obiektywy, papiery, negatywy, chemię i wszystko co się z tym wiąże. nie będę tu zamieszczał raczej danych aparatów, a zauważone przeze mnie ciekawe cechy, praktyczne spostrzeżenia które nasuną się podczas używania danego sprzętu, różnice jakie pojawiały się w kolejnych modelach, a przede wszystkim postaram się pokazywać zdjęcia wykonywane zbieranymi przeze mnie aparatami i obiektywami. liczę na uwagi i wymianę doświadczeń.

jak na pierwszy raz to aż nadto chyba napisałem.

d.

1 komentarz: