wtorek, 24 lipca 2012

wyjazdowo-zdjęciowo-albumowo-testowy weekend w doborowym towarzystwie

w sobotę byliśmy w Starachowicach u znajomego p. Władysława (właściwie to dokładnie u niego byłem sam, ale cały wyjazd był czteroosobowy) - pasjonata fotografii i fototechniki, byłego sportowca i ciekawego człowieka wiele lat mieszkającego w Australii, a teraz na emeryturze ponownie osiedlonego w Polsce. tak jak sobie obiecywałem - i wspomniałem o tym w poprzednich wpisach - wyjazd był dobrą okazją do sprawdzenia kilku aparatów z kolekcji. ostatecznie miałem ze sobą dwa Voigtalndery - Superba i Rollfilm 6x9, Iskrę i Canona AE-1 którego jeszcze tutaj nie zaprezentowałem, ale proszę o troszeczkę czasu :-) Iskra póki co nie doczekała się załadowania świeżym filmem ale to też kwestia dni. mam za to po kilka klatek z pozostałych kamer. zapraszam do obejrzenia

Voigtlander Rollfilm 6x9 + Skopar 10,5 cm f=1:4,5
negatyw Ilford HP5+ ISO 400 naświetlany na ISO 200. wywołany w Adox APH 1+35; 6,5 min; 20 st. C (brak pewnej informacji - proporcje i czas wyznaczyłem szacunkowo - wyszedł lekko przewołany)



Voigtlander Superb + Skopar 7,5 cm f=1:3,5
negatyw Efke R100 ISO 100 wywołany w Adox APH 1+35; 6,5 min; 20 st. C (brak pewnej informacji - proporcje i czas wyznaczyłem szacunkowo - wyszedł lekko niedowołany)





Canon AE-1 + Canon 50mm f=1:1,4 S.S.C.
negatyw Fuji Superia ISO 200 - przeterminowany kilka lat - C-41 wywołany w minilabie








Nikon D80 + Nikon AF Nikkor 75-300mm f=1:4,5-5,6
na koniec dwie foty strzelone już w poniedziałek - zamieszczam mimo zaburzenia przez nie feng shui tego wpisu. do szybkiego...




na koniec ale i przede wszystkim chciałem bardzo podziękować Judycie, Lidii i Nikodemowi za przemiło spędzony czas, wyrozumiałość dla mnie oraz "odcinanie negatywnej energii mieczem sprawiedliwości i zamykanie portalu" ;-) 
salut 

2 komentarze:

  1. ojoj... szkoda że ja się kompletnie nie znam na tym całym wywoływaniu itd... bo mnie wszystkie te ujęcia podobają i nie widzę nic złego w jakiś niedowołaniach O.o ach a to tylko pewnie przez moją niewiedzę :) aczkolwiek widzę, że to musiał być ciekawy pobyt i na prawdę miły, takiego typu wypady to jedne z najlepszych :)
    hah i ciężko mi do prawdy wybrać który aparat najlepszy, ach totalna ze mnie amatorka :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Aparaty aparatami, ale mój pies jest MEGA ! :)

    OdpowiedzUsuń