niedziela, 13 listopada 2011

powrót do równowagi informatyczno-fotograficznej

po długim okresie czasu wreszcie udało mi się ogarnąć (oczywiście z dużą pomocą kilku osób - głównie Marcina) mój sprzęt komputerowy. mam właściwie wszystkie nowe "bebechy" w starej skrzynce mojego PC-eta (tzn. nowe dla mnie, bo ogólnie komponenty nowe nie były tylko zawsze "z drugiej ręki"). stara pozostała obudowa i karta dźwiękowa - dzięki temu lawinowemu sypaniu się podzespołów mam sprzęt lepszy, wydajniejszy i szybszy - dzięki czemu praca nad zdjęciami przysparza mi o wiele, wiele więcej radości (choć i wcześniej było jej niemało). dzięki temu wszystkiemu już wkrótce pojawi się tutaj trochę nowego...
od ostatniego wpisu wiele czasu minęło - zdążyliśmy być w Bielsku na Foto Art Festiwalu oraz na kilkudniowym wypadzie w Gorcach gdzie również pojechało z nami kilka kamer. w zbiorze pojawiły się także kolejne aparaty fotograficzne które w najbliższym czasie będę chciał zaprezentować. zapraszam dlatego już teraz bardzo serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz