niedziela, 13 listopada 2011

15, 16 X 2011 - Foto Art Festival

to był nasz drugi z rzędu festiwal w Bielsku organizowany przez Państwa Baturo (odbywa się on co 2 lata). wszystkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie festiwalu pod adresem www.fotoartfestival.com dlatego też nie będę się na ten temat rozpisywał. dodam tylko, że było naprawdę rewelacyjnie
na mnie największe wrażenie zrobiły fotografie takich artystów jak John Benton-Harris, Alexander Gronsky czy fenomenalny Karel Cudlin

poniżej kilka zdjęć zrobionych przeze mnie w trakcie dwóch dni pobytu w Bielsku-Białej

Foto Art Festival




pomiędzy prezentacjami i wykładami był czas oczywiście by przejść się po samym Bielsku

na zdjęciu poniżej my w trójkę - tzn. Judyta, Bartek i ja oraz dziewczynka która chciała dać mi się przejechać na tym "chybotliwym" pojeździe - nie skorzystałem mimo zapewnień iż nie jest to takie trudne

powyższe zdjęcia były wykonywane Kievem 4A z ob. Jupiter-8M

na koniec jedna fota z październikowego wyjazdu na targ staroci w Bytomiu - tak na zachętę kolejnego wpisu gdzie pokażę co udało nam się tam kupić :-) 
do następnego razu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz