środa, 3 października 2012

powód dla którego poszukuję dwóch Czajek

nie mogłem oprzeć się chęci zakupu tego małego cudu. boli mnie to niezmiernie, że teraz prezentami dla dzieci (np. na Komunię, dzień dziecka czy czasami nawet urodziny i tym podobne okazje) są tablety, smartfony, laptopy, xboxy i inne tego typu bzdety, a nie rzeczy posiadające dusze i rozwijające bardziej niż wszystkie te pierdoły. kupiłem stereoskop za 8 zł. wraz z nim cztery bajki o misiach. każda z nich opowiada inną historię którą można sobie zinterpretować na własny sposób. nie chcę się tutaj przedstawić jako ktoś bardzo radykalny i przeciwny nowoczesnym technologiom - absolutnie nie ale mimo wszystko w tej kwestii mam takie zdanie. te historyjki obrazkowe oglądałem je już pewnie w sumie z kilkadziesiąt razy i w ogóle mi się nie nudzą - naprawdę! to jest pewnego rodzaju magia! nawet tablety i "wypasione" telefony za parę "klocków" nie mają tego co można zobaczyć za pomocą tak prostego urządzonka za całe 8 zł

Stereoskop

niesamowita sprawa - potrzebuję dlatego dwa identyczne modele połówkowych aparatów fotograficznych typu Czajka 2M czy Agat 18 (taki format mają właśnie te zdjęcia instalowane do tego stereoskopu) by spróbować naświetlić choćby kilka stereo-par. mam nadzieję, że wkrótce będę mógł oglądać nasze foty w 3D zamiast historyjek o misiach choć i tak bardzo je lubię ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz