środa, 15 lutego 2012

szuflandia

w czasie mojego zastoju fotograficznego postanowiłem przejrzeć stare, zalegające na dysku zdjęcia i wybrałem parę z nich które chciałbym tutaj zamieścić i nie dlatego, że uważam iż są dobre (a nawet powiem więcej - myślę, iż nie są) lecz dlatego, by "zmusić się" i samemu sobie pokazać, że jeśli nie wyjdę gdzieś z kamerą to tematy i w następstwie ich foty same do mnie nie przyjdą i się nie zrobią! kiedyś jakoś bardziej mi się chciało po prostu wyleźć z domu i łazić choćby bez celu z aparatem, pojechać gdziekolwiek przed siebie... niech te zdjęcia przypominają mi, że kiedyś więcej czasu tak spędzałem i dzięki temu - pomijając już wartość techniczną i artystyczną zdjęć - po prostu je miałem! teraz za wyjątkiem pstryków sprzętu robionych na bloga czy wesela od czasu do czasu, rzadko kiedy coś fotograficznego robię - żałuję tego niesamowicie i mam nadzieję, że uda mi się to zmienić

poniżej zamieściłem foty z różnego okresu, wykonywane różnym sprzętem i na różne okazje - czasami były to zaliczenia, czasami bezcelowy spacer innym razem wyjazd na "foteczki bez ciśnień" z ludźmi których lubię, cenię i szanuję czy też jakiegoś rodzaju impreza. wszystko i nic ale było - teraz jakiegokolwiek "tworzenia" jak na lekarstwo. nie mogę tak dłużej

zapraszam do oglądania

p.s.
już wkrótce dwa niesamowite aparaty małoobrazkowe (i myślę, że nie przesadzam tak je nazywając) - ich opis i prezentacja - zapraszam serdecznie już teraz




 




 








 



 




 

 






























do szybkiego jak zwykle...

1 komentarz:

  1. No tak... racja niektóre mniej dobre ale i niektóre na prawdę dobre ! Jestem ciekawa nowych zdjęć, jakie miejsca Cię natchną i co uwiecznisz ... Trzymam kciuki aby ta chwila nastała jak najszybciej :)
    p.s. zastanawiam się nad tym nowym aparatem i kompletnie nie wiem jaka tematyka zdjęć najbardziej mnie kręci gdyż lubię fotografować wszystko... i z daleka i z bliska .. i ludzi i ptaki i koty i martwe obiekty... wszystko .. i niebo... tak więc nie mogę się zdecydować :<

    OdpowiedzUsuń