czwartek, 10 maja 2012

przypadkowa seryjka

w ubiegły weekend wybraliśmy się (trochę z przymusu) do skansenu czy raczej grodu po czeskiej stronie w miejscowości Karwina. było zaskakująco ładnie i interesująco lecz to jest mniej ważne w tym wpisie. wychodząc poza obszar tego naturalnego muzeum zamieniliśmy się miejscami z grupą posiadaczy pięknych, starych samochodów którzy to właśnie w nasze miejsce stali się zwiedzającymi. wykorzystałem zaistniałą sytuację mimo, iż była spontaniczna i nie spodziewałem jej zupełnie. jako, że bardzo lubię stare samochody (jak również i motoryzację ogólnie) zrobiłem krótką seryjkę którą chciałem się tutaj podzielić. zapraszam do obejrzenia
























wszystkie powyższe zdjęcia zrobiłem naszymi "5-kami" prezentowanymi przeze mnie w poprzednim wpisie. które są z negatywu, a które z karty pamięci chyba nie muszę pisać :-)
teraz już zapraszam do śledzenia następnych wpisów - po chwilowej przerwie pojawią się znów nowe w kolekcji kamery, a także trochę fotografii powstałych w ostatnim czasie - serdecznie polecam i zachęcam do odwiedzin

3 komentarze:

  1. oj podoba mi się 7 autko :) fajnie, że nadarzyła się taka okazja, całkiem fajny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To se ne vrati, a Škoda ......:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż przecież wśród powyższych zdjęć jest jedna z piękniejszych ówczesnych Škód - Octavia w pierwszej wersji i to z niespotykanym nadwoziem kombi. Fakt 1000MB lub Rapid niestety nie było wśród pojazdów które pokazałem, ale też przedstawicielstwo marki zostało zachowane - i to jak zachowane!!! Mój Dziadek taką jeździł ale w wersji z klasycznym nadwoziem 2-drzwiowym. Ach, szkoda, że nie została w rodzinie...

      Usuń