piątek, 11 lipca 2014

szałwia, mięta lub zieleń po prostu

tak aby kontynuować dobrą passę zamieszczania kolejnych wpisów na tej stronie będzie coś i dzisiaj jeszcze. jest po 22.00, ja byłem w pracy, jestem trochę zmęczony i chce mi się już spać lecz chcę również posuwać się dalej z zamieszczeniem kolejnych postów z nowymi aparatami z kolekcji (jak nie będę tego pchał do przodu to mnie nowe aparaty przytłoczą... oprócz dwóch dzisiejszych zostanie mi 31 nowych w zbiorze aparatów które czekają na prezentację - chyba, że coś w międzyczasie dokupię to ta liczba może jeszcze wzrosnąć ;-) ) 
zrobiłem więc takie założenie na dzisiejszy wieczór - zamieszczę dwa wpisy. pierwszy z nich będzie z nowym u nas aparatem, ale model jako taki był już wcześniej przeze mnie opisywany więc zamieszczam tylko foty, a o wpisie drugim będzie później...

Alfa-2 (zielona)
Alfy były już przez mnie pokazywane na tych stronach jak wspomniałem wyżej - by poczytać i pooglądać inne nasze modele tego polskiego aparatu fotograficznego można zajrzeć tutajtutajtutaj - zapraszam serdecznie














Alfa zawsze piękna - ta jest z Emitarem o numerze seryjnym 32201

oryginalny pokrowiec i instrukcja obsługi - super zestaw w doskonałym stanie! wizualnie i technicznie właściwie niczego nie można jej zarzucić. jest nawet osłona przeciwsłoneczna z dekielkiem. instrukcji też jeszcze nie miałem choć to już nasza czwarta Alfa

instrukcja obsługi jest naprawdę kapitalna! 


tym to sposobem na dziś taki kompromis - wpis zamieszczony, a tekstu przy którym jednak schodzi najwięcej czasu nie będę powielał

za chwilę jeszcze jedna niespodzianka - jeden z najważniejszych dla mnie aparatów w kolekcji - zapraszam już teraz! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz