czwartek, 28 marca 2013

niedziela w Pławniowicach

70 km od Jastrzębia-Zdroju. 2x2,80 zł za przejechanie krótkiego odcinka płatnej autostrady A4 z Gliwic prowadzącej do Wrocławia (z Gliwic jedziemy ok. 15-20 km autostradą, a następnie musimy zjechać na drogę nr 40 za kanałem Gliwickim w prawo). warto było - ładne i ciekawe miejsce, znów udało mi się trafić piękną aczkolwiek mroźną pogodę i oczywiście zrobiłem kilka pamiątkowych fot
w Pławniowicach nie tylko pałac zwraca swoją uwagę - wiele jest tam takich zakątków które przyciągają architekturą, tajemniczością i pustką - polecam zdecydowanie 

Holga 120N - Kodak Portra 160, C-41, Epson V700












YashicaFlex AS - ta stąd - Kodak Portra 400, C-41, Epson V700




niedzielny wypad do Pławniowic idąc za ciosem po wyjściu na Pilsko okazał się całkiem udaną wycieczką - polecam wszystkim którzy lubią tego typu miejsca - mnie akurat przypadło do gustu

już teraz zapraszam na kolejny wpis i mam nadzieję więcej zdjęć ze szlaku na Pilsko oraz nieuchronnie nadchodzące wpisy z nowymi u nas perełkami w kolekcji! 
do szybkiego...

1 komentarz: