poniedziałek, 13 lutego 2017

niedzielny, księżycowy poranek

w niedziele około godziny 5.30 pojawił się za moim oknem Księżyc w całej swej okazałości. jako, iż nie miałem do tej pory możliwości wypróbowania obiektywu o którym póki co tylko wspominałem - MTO 1000 - w tak dobrych warunkach to nie zastanawiałem się zbyt długo. statyw, samowyzwalacz, wstępne podnoszenie lustra, wykadrowanie i kilka strzałów. 
nie jest to demon ostrości (chyba, że to wina tego, iż naświetlam matrycę a nie błonę fotograficzną) ale mimo wszystko na mnie nawet takie zdjęcia robią wrażenie - nigdy wcześniej nie widziałem Księżyca z tak bliska...

Canon 1D Mark III + MTO 1000 - 11 CA
zdjęcie przyciąłem do formatu kwadratowego w programie do obróbki, oprócz tego minimalnie zwiększyłem kontrast ale poza tymi korektami nie wprowadzałem właściwie żadnych zmian
 

na koniec by nie był zbyt nudno lecz pozostając w temacie coś do posłuchania na wolną chwilę. nota bene zespół Creedence Clearwater Revival był naszym nieodzownym towarzyszem ostatniego urlopu we Włoszech!

do zobaczenia znów za chwilę!
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz