poniedziałek, 17 października 2016

rajdowy Ustroń

jako, że motoryzacją interesuję się w sumie od zawsze, a i sport motorowy nie jest mi bardzo odległy to zostałem zaproszony przez mojego kolegę Marcina - kierowcę rajdowego amatora - do wystartowania z Nim w przejeździe "oesu" - Autowir w Ustroniu jako pilot. zaszczytu tego mogłem dostąpić z okazji imprezy odbywającej się już można powiedzieć cyklicznie w w/w mieście. było bardzo ciekawie, wiele interesujących, rajdowych (ale nie tylko) samochodów, spotkania z profesjonalnymi kierowcami rajdowymi - w tym roku gościem specjalnym był Kajetan Kajetanowicz 

na imprezie tej bardziej jednak byłem pochłonięty oglądaniem i podziwianiem samochodów sportowych niż fotografowaniem, ale zapraszam do obejrzenia choć kilku zdjęć z imprezy z dnia 04.09.2016 która odbyła się w Ustroniu pod nazwą "Rajdowy Ustroń"

Rajdowy Ustroń - 04.09.2016
Canon 1D Mk III + Canon 24-105 mm L f=1:4  









na koniec zamieszczam film z naszego przejazdu Fiatem CC Sporting - kierowca Marcin Bąkowski, na siedzeniu pilota - ja. mogłem pojechać z Marcinem, bo sam konkurs z tego odcinka był o tzw. "pietruszkę". wystartować mógł niemal każdy, nie było specjalnych wymogów dla aut i załóg jak w prawdziwym rajdzie. niemniej jednak dziękuję Marcinowi za taką propozycję dla mnie bo naprawdę zrobił mi nią wielką frajdę.
dziś z innej beczki ale mam nadzieję, że nie zakłóci to całego charakteru tego i tak nie bardzo tętniącego ostatnio życiem, skromnego bloga. w końcu to też trochę mówi Wam o mnie.
pozdrawiam i do następnego razu.

cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz