niedziela, 16 października 2016

kilka dolin na zachód

nagromadziło mi się już nie tylko trochę postów dotyczących sprzętu fototechnicznego ale i kilku górskich wyjazdów. myślę jednak, że wkrótce naprawdę uda mi się co nieco nadrobić (przynajmniej te wpisy wyjazdowe). jestem świeżo po urlopie w cudownych górach. nabrałem trochę siły i oddechu od pracy zawodowej. potrzebowałem już tego, tak więc myślę iż z nowym zasobem energii uda mi się coś tutaj znowu zamieścić i naskrobać.
dziś wpis i kilka zdjęć telefonicznych jeszcze z sierpniowego wyjazdu w Tatry Słowackie. post ma tytuł "kilka dolin na zachód" ponieważ faktycznie ta wycieczka odbyła się sąsiednią doliną do tej którą idzie się na Czerwoną Ławkę (ta opisywana pod tym adresem). tym razem zapraszam na krótką relację z wyjścia na Bystrą Ławkę.

Bystra Ławka - 26.08.2016
wszystkie poniższe foty są mojego autorstwa i zostały wykonane telefonem komórkowym Nokia Lumia 920. filmy z ostatnich wypraw górskich czekają jeszcze kilka dni w chłodziarce na kąpanie
trasa wycieczki biegła ze Szczyrbskiego Jeziora przez Młynicką Dolinę, wodospad Skok, Bystrą Ławkę, Dolinę Furkotną, schronisko pod Soliskiem i ponownie do Szczyrbskiego Jeziora 


trasa bardzo atrakcyjna widokowo - ładny wodospad bez tłumów, piękne panoramy, wiele ciekawych i pięknych jezior lecz wg mnie szlak na Czerwoną Ławkę jest bardziej atrakcyjny pod względem turystycznym (kilka ubezpieczeń po drodze jak łańcuchy czy klamry). tutaj też jest kilka łańcuchów ale ogólnie moim zdaniem ciekawiej jest na w/w trasie na Bystre Sedlo

w pewnym momencie zeszliśmy z kolegą Tomaszem ze szlaku by podejść na sąsiadujący z nim wierzchołek. plecaki zostawiliśmy na szlaku i na lekko podeszliśmy do góry. zapłaciłem za to cenę rozbitego telefonu który wypadł mi z kieszenie przy schodzeniu. całe szczęście zatrzymał się kilkanaście metrów niżej i dobrze, że w ogóle go mam. lepiej, że jest rozbity ale że w ogóle jest...



jako ostatnie zdjęcie panorama Capiego Stawu wykonana również telefonem złożona z pięciu pionowych fot
to tyle z tej jednodniowej wyprawy. ładnie i ciekawie, lecz znam bardziej atrakcyjne miejsca w Tatrach mimo wszystko. tak czy inaczej na pewno warto się tam wybrać i przekonać się na własne oczy i nogi jak tam jest - polecam zdecydowanie.

do następnego razu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz