środa, 22 maja 2013

trzy miechy czekania!

kupiłem go z Wielkiej Brytanii przez serwis eBay. wysyłka się przedłużyła, potem katalog został wysłany na niedokładny adres (i to moja wina, bo miałem źle podany w formularzu użytkownika). książka zaginęła gdzieś w transporcie. potwierdzenia nadania nie było. już się pogodziłem, że straciłem tych kilkaset złotych! w końcu po kilkukrotnym przypominaniu się sprzedającemu katalog WRÓCIŁ do nadawcy!!! wysłano mi go ponownie już na właściwy adres i teraz w końcu jest u mnie! kompendium wiedzy dla każdego bardziej i mniej zapalonego zbieracza. z tego co wiem nie ma nic świeższego i tak obszernego. absolutna rewelacja, a księgarnia The Book Depositary zasługuje na wielkie słowa uznania! do tego katalog dostał się do mnie w wigilię moich urodzin :-)

McKeown's Price Guide To Antique & Classic Cameras 2005-2006





pozycja to to ponad 40000 przedstawionych aparatów fotograficznych, ponad 10000 zdjęć, zawiera także ceny na rynku wtórnym kamer, krótkie opisy wraz z wersjami obiektywów, formatami itp. wszystko zmieszczone na prawie 1300 stronach. po prostu musiałem mieć tą książkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz