wtorek, 24 stycznia 2017

mroźno

dziś naprawdę krótki wpis i kilka zdjęć z dwóch wyjazdów w Tatry z Szymonem - świetnym facetem którego poznałem jakiś czas temu na kursie w tym miejscu - http://poziom450.pl/. wydaje mi się i mam naprawdę wielką nadzieję, że nasza wspólna górska przygoda (która póki co jest na początku drogi) ma ogromne szanse na fajny i perspektywiczny rozwój. w końcu chyba znalazłem odpowiedniego górskiego partnera! do rzeczy jednak... 
gdy byliśmy w Zachodnich było bardzo zimno głównie ze względu na wiatr, a gdy w Wysokich to ze względu na temperaturę. obu razów nie żałuję - było przepięknie. zapraszam do obejrzenia.

Nokia Lumia 920 - zimowe Tatry
zamieszczę zdjęcia niechronologicznie - najpierw te z Tatr Wysokich w których byliśmy ostatnim razem. wybraliśmy się do "piątki", a stamtąd podeszliśmy pod Kozi Wierch. było naprawdę przecudownie. zima w Tatrach po raz kolejny pokazała się z najlepszej strony






w Zachodnich mimo, iż temperatura była sporo wyższa to ta odczuwalna przez wiatr była naprawdę uciążliwa. dlatego też podczas tamtego wyjazdu zrobiłem aż jedno zdjęcie - na wierzchołku Ciemniaka. cała nasza wycieczka to było wejście na jeszcze dwa wierzchołki jak gdyby po drodze - oprócz Ciemniaka właśnie była jeszcze Krzesanica i Małołączniak  
na dzisiaj to wszystko, ale już planujemy z Szymonem kolejne wyjazdy więc pewnie wkrótce znów co nieco górskiego się tutaj pojawi.
mam wrażenie, że ostatnio więcej tutaj wpisów z wyjazdów w góry niż prezentujących sprzęt z mojej fototechnicznej kolekcji no ale wszystko ma swój czas jak widać...
do zobaczenia następnym razem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz