czwartek, 14 kwietnia 2016

dalszy ciąg urlopowych

mam już wszystkie filmy wywołane i zeskanowane. dziś zamieszczę kilkadziesiąt fotek podzielonych ze względu na aparat jakim zostały wykonane. zacznę od małego obrazka i robionych Leicą, a skończę na kamerze otworkowej. po obejrzeniu wszystkiego co udało mi się zrobić na urlopie stwierdziłem, że potrzebuję chyba dłuższego odpoczynku od prób fotografowania. nie zamierzam przestawać zbierać aparatów, ale od fotografowania muszę sobie zrobić przerwę na czas jakiś. mimo wszystko zapraszam do obejrzenia  

Leica M6 + Color-Heliar 35mm f=1:2,5
Kodak Tri-X 400; Rodinal 1+75; 17,5 min; 20 st. C; skan - Epson V700
filmy zdecydowanie przewołane, ale to chyba za sprawą mojego uszkodzonego jak się okazało termometru - kąpałem w zbyt ciepłej chemii i stąd taki efekt niestety...
 





















Voigtlander Bessa II + Color-Heliar 105mm f=1:3,5 - jeszcze tutaj nie pokazywana
filmy cz.-b. - Kodak Tri-X 400; Rodinal 1+75; 17,5 min.; 20 st. C;
filmy kolorowe 0- Kodak Portra 400 i 160 - C-41 minilabie; skany - Epson V700





































Camera Obscura - hand made
Kodak Tr-X 400 - wywołanie i skan j.w.






do zobaczenia razem następnym. salut!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz