sobota, 19 grudnia 2015

górski przerywnik

kilka fotek z ostatnich górskich wyjazdów. część z nich było robione telefonem, a ostatnie z Tatr (z dzisiejszego wyjazdu) moim cyfrowym Canonem.

Zwardoń - w stronę Wielkiej Raczy - 29.11.2015
wybraliśmy się Judytą na spacer w góry - już od "Beskidka" mieliśmy towarzystwo. przesympatyczny pies o którego ogromnie się martwiliśmy i poniekąd to właśnie on pokrzyżował nam nieco plany ze zdobyciem szczytu 



Rycerka - Wielka Racza - 12.12.2015
tym razem udało się wejść na szczyt bez kłopotów. byłem z Bartkiem i nie znaleźliśmy już po drodze żadnego psa. gdy dotarliśmy do schroniska było idealnie - pusto, cicho i ogień w kominku... niestety ten klimat trwał 10-15 minut i zeszło się ze 30 osób. zabraliśmy się za schodzenie, bo panoramy ze szczytu też nie było nam dane zobaczyć podczas tego wypadu






Stary Smokowiec - Skalnate Pleso pod Łomnicą - 19.12.2015 (dzisiaj)
byłem sam i dziś choć trochę udało mi się zobaczyć. niestety nie wyjechałem na Łomnicki Szczyt (nie ma szlaku turystycznego na ten wierzchołek), bo jak się okazało kolejka działa od maja do listopada. trudno! i tak mi ulżyło po tym spacerze. znów mogę jeździć w dół - bilans w przyrodzie musi się zgadzać
tak zostałem przywitany!
Stary Smokowiec to piękne miasteczko - nie mam za dużego doświadczenia w podróżowaniu po Alpach ale mnie ta miejscowość bardzo kojarzy się z jakąś szwajcarską, alpejską mieścinką. naprawdę ogromnie polecam!



na dzisiaj tyle - czas spać, bo jutro w pobliskie Beskidy.
cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz