sobota, 5 września 2015

wcześniejsze i późniejsze

w tym krótkim wpisie zamieszę po kilka fot z różnych górskich wyjazdów które miały miejsce od maja do sierpnia tego roku. to też jeszcze nie wszystko co mam zaległe jeśli chodzi o górskie wyprawy, bo jak tylko skończę zamieszczać ten wpisik to idę wywoływać negatyw z wyjścia sprzed dwóch tygodni na Przełęcz pod Chłopkiem ale o tym będzie przy następnej okazji. dziś skupię się na tym co faktycznie mam gotowe do pokazania. zapraszam do rzucenia okiem

Canon Eos 3 + Tamron 28-75 mm f=1:2,8 XR Di 
- lustrzanka ta nie była jeszcze prezentowana przeze mnie na tej stronie ale obiecuję, że wkrótce się pojawi!

Babia Góra, długi weekend majowy, przeterminowany, o kilkanaście lat kolorowy negatyw, C-41 w Tetenalu samodzielnie w Jobo CPA, Epson V700



Yashica T4
Tatry - Trzydniowiański, Kończysty i Starorobociański Wierch, przeterminowany, o kilkanaście lat kolorowy negatyw, C-41 w Tetenalu samodzielnie w Jobo CPA, Epson V700




Yashica T3
Tatry - Kasprowy Wierch, Świnica. negatyw i proces j. w.












Yashica T4 - ponownie
Tatry - Dolina Pięciu Stawów, Szpiglasowa Przełęcz, Szpiglasowy Wierch, Dolina za Mnichem, Wrota Chałubińskiego. proces post-produkcyjny - j. w.


















teraz to tyle z mojej strony. dziś mam pierwszy dzień dłuższego wolnego więc od jutra zabieram się za focenie sprzętów które czekają na prezentację na tej stronie. do szybkiego więc, a teraz czas na kąpiel FP4+
salut!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz