piątek, 11 września 2015

bordowy biały kruk

tak, jak czas jakiś temu zapowiedziałem postaram się uzupełniać bloga wpisami dotyczącymi aparatów które już są w mojej kolekcji, a jeszcze nie miałem okazji ich tutaj pokazać. pisałem również o tym, że będę nieco mniej szczegółowo opisywał cechy prezentowanych kamer na koszt szybkości i systematyczności pojawiania się kolejnych wpisów. jak powiedziałem tak czynię! zacznę od prawdziwego unikatu! zapraszam serdecznie

Druh Synchro (bordowy)  
sam Druh Synchro był już przeze mnie pokazywany na tej stronie pod tym linkiem. konstrukcyjnie to taki sam aparat. unikalnym jest jedynie jego kolor. to naprawdę bardzo rzadki model polskiej kamery średniego formatu  

nie wiem na ile jest to prawdziwa informacja - nigdzie nie znalazłem jej weryfikacji - aczkolwiek mój znajomy kolekcjoner twierdzi, że ów model zawdzięcza swój kolor przez to, iż był produkowany z połamanego winylu który pochodził z płyt sławnego Sosnowiczanina - Jana Kiepury


dwa formaty naświetlania - 6x6 i 6x4,5 cm (mam odpowiednie i oryginalne blaszki formatowe do tego aparatu ale zapomniałem ich ująć na zdjęciach)


produkcja WZFO - stan mechaniczny idealny (migawka, przysłona, przesuw, wizjer), natomiast wizualny jest bliski ideałowi - proszę samemu ocenić (minimalny uszczerbek bakielitu na tylnej ściance - ostatnie zdjęcie)

obiektyw to Bilar jak w innych Druhach Synchro



dobra - to by było na tyle!
tak to teraz będzie mniej więcej wyglądać, ale mam nadzieję, że jednak "będzie wyglądać". do następnego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz