czwartek, 27 czerwca 2013

przerywnik czyli trochę pamiątkowych foteczek z Londynu (5 z 5)

jako ostatnia partia kwadraty w czerni i bieli

cz. 5 - negatyw cz.-b. - Holga 120N













na koniec ostatniej partii zdjęć krótkie podsumowanie:
Londyn to dla mnie przepiękne miasto z mieszkającymi obecnie niedaleko od niego bardzo bliskimi mi dwoma Osobami. To miasto z doskonałą komunikacją, przepiękna architekturą, mnóstwem ludzi z całego świata, niezapomnianym klimatem, setkami pięknych samochodów, doskonałymi parkami, rewelacyjnymi i do tego darmowymi muzeami, a także kawiarniami Starbucks'a i jeszcze wieloma innymi rzeczami których nie mam na co dzień tutaj gdzie mieszkam. wiem także, że tam byłem na urlopie i "na luzie" też inaczej się do wszystkiego podchodzi - gdybym miał tam mieszkać, żyć i pracować pewnie nie byłoby już tak kolorowo. tak czy inaczej - nie wiem jak potoczą się moje losy ale zrobię wiele by pojechać tam ponownie i znów odwiedzić miasto nad Tamizą! 

a już wkrótce lecimy dalej z kolejnym czekającym na prezentację sprzętem :-)
salut! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz