czwartek, 20 września 2012

czerwone wierchy

wróciłem i tak jak obiecywałem zamieszczę kilka moich pstryków z Tatr Zachodnich i naszej wspólnej wyprawy z Bartkiem. tekstu tutaj nie będzie za wiele (bo i po co), może za wyjątkiem kilku słów. ostatecznie nie byliśmy na Starorobociańskim, a przeszliśmy masywem Czerwonych Wierchów i odwiedziliśmy Ciemniaka, Krzesanicę i Małołączniak. było świetnie!
dzięki Bartku za niedzielę i mam nadzieję, że nasz kolejny górski wyjazd nie będzie tak odległy jak ten ostatni od poprzedniego


dwa powyższe zdjęcia to Smreczyński Staw znajdujący się nieopodal schroniska na hali Ornak





tutaj jesteśmy za Giewontem - przyznam się, że od tej strony widziałem go po raz pierwszy

schodziliśmy jednym z trudniejszych szlaków w Tatrach Zachodnich. człowiek na drugim planie po wyjściu do miejsca z którego robiłem to zdjęcie powtórzył tylko po trzykroć "ja pierdolę!", faktycznie było dłuuugo i stromo (w jednym miejscu były nawet łańcuchy). postanowiliśmy, że my także kiedyś zaatakujemy tą górę od tej strony

turysta na dwóch powyższych fotach w tym urokliwym miejscu faktycznie poprawiał obuwie - stąd nie wygląda to jakoś strasznie groźnie, niemniej jednak od przodu i po bokach tej wystającej skały do najbliższego gruntu poniżej było około 8-10 metrów tak na moje oko, więc ja już bym tam nie wszedł, a nawet jeśli to na pewno już bym się stamtąd nie zdrapał - ekspozycje to nie jest mój konik...
na koniec dyptyk z dwóch początkowych zdjęć znad Smreczyńskiego Stawu - polecam z czystym sumieniem - dla mnie to naprawdę ABSOLUTNA REWELACJA!

wszystkie zdjęcia zrobione zostały przeze mnie Yashiką Mat-124G z nasadką szerokokątną Yashinon Aux Wideangle (wyjątkiem jest może kilka fot wykonanych bez nasadki - to te bez winiety). negatyw to przeterminowana o kilka lat Portra 400 wywołana w labie. skan na Epsonie 4490 photo i obróbka w programie graficznym

to tyle na dziś, a w najbliższych chwilach wracam do zagadnień fototechnicznych - zapraszam do zaglądania i do szybkiego...

1 komentarz:

  1. niesamowite widoki ! i niesamowicie to wygląda w Twym obiektywie :) również planuję wycieczkę w góry... jednak to za jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń