niedziela, 3 czerwca 2012

holgowe morze

na obecną chwilę mam wywołane tylko trzy filmy z urlopu w Chłopach. trzy czarno-białe negatywy które "wykąpałem" sobie samemu. dlatego póki co nic z koloru nie będzie. spokojnie jednak - czekam na odbiór jeszcze sześciu rolek Reali :-)
pierwszy cz.-b. negatyw to Efke pokazany w poprzednim wpisie i naświetlany za pomocą Super Ikonty. tym razem to Ilford HP5+ oraz Holga. zapraszam do obejrzenia












HP5+ czyli ISO 400 naświetlane na ISO 200. wołane też bardzo doświadczalnie w lekko przeterminowanym Adoxie APH09 (1+50; 9 min 25 sek.; 20 st. C). tym razem negatyw lekko niedowołany wyszedł - teraz jestem bogatszy w wiedzę za to 
na dziś to tyle - zapraszam do śledzenia mojej skromnej strony - wkrótce pewnie coś kolorowego z urlopu nad Bałtykiem zarówno z Holgi jak i PSixa którego z kompletem szkieł nataszczyłem się nie mało (to tak żebym nie wyszedł z wprawy jak wrócę po wolnym do pracy :-)). do szybkiego...

1 komentarz: