czwartek, 3 października 2013

iskrzane sample

podczas opisywania jednego z ostatnich moich aparatów średniego formatu - Iskry 2 - wspomniałem (a może i nie), że będę chciał sprawdzić działanie tej kamery z filmem. jak napisałem lub pomyślałem, tak też zrobiłem dlatego dziś kilka banalnych "strzałów" z tego niebanalnego aparatu. zapraszam do obejrzenia

wszystkie foty na przeterminowanych Ilfordach Pan 400 forsowanych na ISO 200 (Kraków, Karpacz, Bukowno, Dąbrowa Górnicza). wywoływacz - Rodinal 1+50, 9 min.; 20 st. C, procesor rotacyjny Jobo CPA, skanowane Epsonem V700

























p.s.
wywoływanie w "kręciołku" to naprawdę sama przyjemność! wkrótce czas zmierzyć się z E-6 - naświetlone rolki już czekają, a po moim najbliższym, długim weekendzie pewnie przywiozę coś jeszcze nowego i wtedy wywołam wszystko naraz. trzymajcie kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz