wtorek, 9 kwietnia 2013

Pilsko na lekko (2z2)

polegając na mojej "perfekcyjnej wiedzy" na temat technicznej strony fotografowania postanowiłem, że wezmę slajd na tamtą wycieczkę do Korbielowa (naświetlanie "na światła", korekta ekspozycji ze wzg. na biel śniegu - to wszystko to przecież bułka z masłem). dzięki tej samej wiedzy kompensowałem ekspozycję fotografując w trudnych warunkach jakimi są śnieg i jednocześnie duże nasłonecznienie. znając zasadę działania światłomierza "poprawiałem" go. robiłem to tak namiętnie, że większość zdjęć miałem prześwietlonych... ponownie światłomierz R8-ki okazałby się lepszy gdybym nie chciał mu pomóc. no cóż slajd to nie negatyw, a ja to nie Ansel Adams - mimo wszystko co nieco udało mi z tego wyciągnąć. ponownie 0-1 w starciu ja vs aparat

tak czy inaczej - było naprawdę w pytkę!

raz jeszcze dzięki Tomku!

Leica R8 + Vario-Elmar 28-70mm f=1:3,5-4,5, Velvia 50, Epson V700











jeden z moich lepszych wyjazdów w góry - zimą widoki są nieporównywalne z tymi które możemy podziwiać latem... zima mi i dobre strony!

zapraszam do zaglądania - wkrótce nowe aparaty i zapowiedziany wcześniej DREAM TEAM :-]
do szybkiego!

2 komentarze:

  1. ...bo wszystko ma swoje złe i dobre strony haha nawet zima ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalne widoczki :) ...świetny sprzęt. Szkoda tylko że zabawa w slajdy jest dość droga.

    OdpowiedzUsuń