sobota, 21 stycznia 2012

co było, a nie jest nie pisze się w... kolekcji cz.III

bogatszy w doświadczenie by nie przesadzać z długością jednego wpisu postanowiłem rozdzielić pozostały materiał przygotowany do pokazania na mniejsze fragmenty. tym razem ostatnia już trzecia część sprzętu fototechnicznego który przewinął się przez moje ręce, a który niestety póki co nie należy do kolekcji, ale proszę dać mi trochę czasu... ;-) zapraszam do oglądania

AKCESORIA

Lampa bł. Canon 155A Speedlite



Lampa bł. Fil-106

Lampa bł. National Professional PE-5650

Lampa bł. Metz 40MZ-2



Obiektywy powiększalnikowe PZO - zestaw 3 szt.


Filtry kolorowe ciemniowe 


POWIĘKSZALNIKI 

Krokus 2



Krokus 44 Mat



Krokus 44 Kolor



Krokus SL35





Krokus 69s Kolor + głowica GFA



Opemus 6




Opemus 6 + głowica Color 3


to byłoby w sumie na tyle co miałem do pokazania i zaprezentowania ze sprzętu który gdzieś kiedyś miałem okazję posiadać. nie opisuję tego wszystkiego ze względu na to, iż nie traktuję go jako części kolekcji - będę to robił wówczas, gdy faktycznie uda mi się go z powrotem zdobyć i faktycznie posiadać oraz tym samym wpisać w listę zbioru. nie ma tu oczywiście wszystkiego choćby dlatego, że część udokumentowanego sprzętu na zdjęciach straciłem przy którymś tam z kolei formacie dysku twardego, niemniej jednak pewną ilość zdjęć udało mi się jeszcze odzyskać już po sprzedaży danego przedmiotu w serwisie Allegro stąd też na niektórych widać "znak wodny" z moją nazwą użytkownika na tamtejszym portalu aukcyjnym. przykładowe zdjęcia pod danym sprzętem są mojego autorstwa i pochodzą bezpośrednio z negatywu (skany) lub też w przypadku obiektywów często robiłem foty po podpięciu danego szkła do cyfrowej lustrzanki przez odpowiednie pierścienie redukcyjne
żałuję niemal wszystkiego co miałem, a teraz tego nie mam gdyż po podjęciu decyzji, że będę zbierał tego rodzaju "zabawki" praktycznie wszystko z w/w sprzętu mogłoby wpłynąć na poszerzenie się zbioru i uzupełnienie go oraz lepsze przedstawienie kierunków i rozwoju fototechniki. zahaczyłem w tym wpisie również o sprzęt czysto ciemniowy jak np. powiększalniki czego do tej pory nie robiłem. może jednak kiedyś uda mi się opisać ten który mamy i (rzadko, bo rzadko ale jednak...) z którego korzystamy, a jest to najlepszy spośród powiększalników które tu zostały pokazane czechosłowacki Magnifax 4 firmy Meopta wraz z głowicą filtracyjną, kondensorem w razie potrzeby, zestawem obiektywów, i wszystkiego co do ciemni jest mniej lub bardziej potrzebne
póki co blog wróci jednak na swoje tory i skupię się głównie na prezentowaniu i krótkim opisywaniu przede wszystkim aparatów fotograficznych i obiektywów z naciskiem na produkcję zdjęć za ich pośrednictwem. mam nadzieję, że w końcu znów powrócę do wykonywania fotografii, a nie tylko kupowania aparatów. 
trzymajcie za nas kciuki i do szybkiego...

p.s.
dwuobiektywowa lustrzanka średniego formatu już u nas jest - wkrótce prezentacja - zapraszam już teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz