poniedziałek, 12 czerwca 2017

na koniec wypoczynkowa Ostrawa

wczoraj odwiedziłem czeską Ostrawę. nie był to mój pierwszy raz w tym mieście ale tym razem odwiedziłem miejsca gdzie nigdy wcześniej jednak nie dotarłem. zdjęć w sumie w ogóle nie robiłem za wyjątkiem jednego, szczególnego miejsca i właśnie stamtąd zapraszam na krótką, telefoniczną relację

Ostrawa - Expozice Historickych Motocyklu - Nokia Lumia 920





































































dla mnie genialne miejsce! piękne, stare motocykle nie tylko produkcji lokalnej ale i m. in. amerykańskie (Indiany), angielskie (Triumphy), niemieckie (NSU) czy nasze, polskie (Junak) i jeszcze wiele innych. dla kogoś kto lubi motoryzację w takim wydaniu to miejsce obowiązkowe podczas pobytu w Ostrawie. wstęp 50 koron czeskich (czyli około 8 zł), możliwość robienia zdjęć, a wszystko okraszone idealnie dobraną muzyką (na moje ucho z okresu międzywojennego) sączącą się w tle podczas zwiedzania - rewelacja! 

na dziś to wszystko - do zobaczenia wkrótce.
salute!
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz