czwartek, 3 października 2013

2 lata i 8 miesięcy

tak długo ta piękna, niemiecka kamera po którą specjalnie jechałem do czeskiej Ostrawy - Exakta Varex VX - musiała czekać, żebym w końcu obejrzał z niej foty. włożyłem slajd i Tessar ładnie sobie dał radę. pstryki zupełnie luźno-słabe delikatnie rzecz ujmując ale moją ciekawość troszeczkę zaspokoiłem - zapraszam do obejrzenia z przymrużeniem oka

Exakta Varex VX + Tessar T 50mm f=1:2,8; Sensia 50, E-6 w labie, skan Epson V700 - Karvina, Skrbeńsko, Sosnowiec, Cieszyn















w najbliższym czasie nie będę pewnie zbyt intensywnie działał na blogu - zdjęcia które wykonałem do tej pory i miałem wywołane zaktualizowałem (z kilkoma wyjątkami), kolejne rolki dopiero czekają na obróbkę. na obecną chwilę mam natomiast pięć nowych aparatów fotograficznych które na pewno będę chciał zaprezentować, ale znając życie pewnie "chwilę" to potrwa - nawet nie mam ich jeszcze sfotografowanych więc proszę o cierpliwość ale jednocześnie mimo wszystko zapraszam do odwiedzania, bo nigdy nic nie wiadomo ;-)
do szybkiego następnego razu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz